Στις 14 Μαρτίου 2018, η Google δημοσίευσε το ετήσιο report της και δείχνει όλο και πιο ισχυρή στην διαγραφή ‘κακών διαφημίσεων’ αποσύροντας 3.154.000.000 από αυτές το 2017, δηλαδή 100 bad ads το δευτερόλεπτο. Σχεδόν διπλάσιος αριθμός από αυτόν του προηγούμενου έτους, του οποίου τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω!
Με τον όρο ‘bad-ads’, η Google εννοεί οποιαδήποτε διαφήμιση παραβιάζει τις πολιτικές διαφήμισης της. Οι αριθμοί αυτοί, είναι αποτέλεσμα έρευνας και ανάπτυξης των τελευταίων 15 ετών στον συγκεκριμένο τομέα.
Λίγο πιο συγκεκριμένα, αφαιρέθηκαν:
- 79.000.000 διαφημίσεις οι οποίες προωθούσαν ιστοσελίδες με κακόβουλο λογισμικό και 400.000 από τις ιστοσελίδες αυτές αφαιρέθηκαν τελείως.
- 66.000.000 αποπλανητικές διαφημίσεις, οι λεγόμενες “trick-to-click.
- 48.000.000 διαφημίσεις οι οποίες προσπαθούσαν να εγκαταστήσουν ανεπιθύμητο λογισμικό.
- 90.000 ιστοσελίδες και 700.000 mobile apps έγιναν blacklisted.
- 2.000.000 σελίδες αφαιρούνταν κάθε μήνα λόγω παραβίασης της πολιτικής της εταιρίας.
- 7.000 λογαριασμοί AdWords μπήκαν σε αναστολή.
Μία αναλυτική περιγραφή δίνει ο Scott Spencer-Director of Sustainable Ads της Google-στο άρθρο του ‘An advertising ecosystem that works for everyone’.